LÖRDAG...

Hej på er, vaknade alldeles varm och med en galen huvudvärk. Tog en lång dusch och hoppades att det skulle bli bättre. Men nej... ont i halsen, lite magont, illamående, fortfarande huvudvärk och feber. Har levt på pizza, strepsil, ipren, vatten och godis. Under dagen har jag kollat på varenda liten vlogg av Clara Henry och skrollat upp och ned på tumblr. Usch, det är inte kul att vara sjuk. Inte nog med att man inte mår bra, man måste ställa in planer också. Kul lördag liksom, eller inte. Skulle åkt på middag ikväll och tränat på förmiddagen. Hade sett fram emot denna dag jättemycket men nej, då kommer bacillerna och förstör. Härliga liv! Nu känner jag att detta blev ett väldigt negativt inlägg men fick lov att skriva av mig lite då min bloggning inte varit på topp senaste veckan vilket jag ber om ursäkt för. I alla fall, om en minut är det söndag och jag har redan söndagsångest.
Vi hörs ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0